27″ Philips 272E1GAJ Gaming – Recenze

Philips 272E1GAJ je herní monitor, který nabízí špičkovou kvalitu obrazu a výkon pro náročné hráče. S úhlopříčkou 27 palců a rozlišením Full HD si užijete každý detail vaší oblíbené hry. Díky technologii Adaptive Sync se vyvarujete trhání obrazu a zaseknutých snímků, což přispívá k plynulému hernímu zážitku. Monitor disponuje také rychlou odezvou 1 ms, která minimalizuje rozmazání pohybu a umožňuje vám být stále o krok napřed ve hře. S elegantním designem a ergonomickými možnostmi nastavení je Philips 272E1GAJ skvělou volbou pro váš herní setup.

Výkonný herní monitor s Full HD rozlišením a 27″ úhlopříčkou

Tento monitor nabízí skvělou obrazovou kvalitu díky technologii IPS, která zajišťuje široké pozorovací úhly a přesné barevné podání. Díky rychlé odezvě 1 ms a frekvenci obnovování 144 Hz je tento monitor ideálním společníkem pro váš herní zážitek. S funkcemi Adaptive Sync a Low Input Lag se můžete těšit na plynulé a bezproblémové hraní her bez trhání obrazu či zpoždění reakce.

Dále Philips 272E1GAJ disponuje také speciálním režimem SmartImage Game, který optimalizuje nastavení obrazu pro různé žánry her. Monitor je vybaven také technologiemi Flicker-Free a LowBlue Mode, které minimalizují namáhání očí při dlouhodobém používání. Design tohoto monitoru je moderní a elegantní s tenkými rámečky kolem displeje, což umožňuje snadnou multitaskingovou práci nebo propojení více monitorů do jednoho systému. Celkově lze řícit, že Philips 272E1GAJ Gaming je skvělým monitorem pro náročné hráče, kteří si chtějí užít plynulý a detailní obraz při svém oblíbeném herním zážitku.

Plynulý herní zážitek díky Adaptive Sync a rychlé odezvě 1 ms

Díky technologii Adaptive Sync se monitor dokáže přizpůsobit frekvenci obnovování obrazu vaší grafické karty, což eliminuje trhání a zaseknutí obrazu. To vám umožní plynulou hru bez rušivých artefaktů, které by mohly narušit váš herní zážitek.

Další výhodou tohoto monitoru je jeho rychlá odezva 1 ms. Tato krátká doba reakce minimalizuje rozmazání pohybu a zajistí ostrý obraz i při nejrychlejších akcích ve hrách. Budete tak mít všechny detaily pod kontrolou a budete schopni okamžitě reagovat na každou situaci ve hře.

Celkově lze říci, že Philips 272E1GAJ je skvělým monitorem pro hráče, kteří si chtějí užít plynulý herní zážitek bez jakýchkoli rušivých faktorů. S technologiemi Adaptive Sync a rychlé odezvy 1 ms bude tento monitor plně vyhovovat vašim požadavkům na kvalitu obrazu i herním vlastnostem.