27″ ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming – Recenze

ViewSonic VX2718-PC-MHD je herní monitor, který nabízí špičkovou kvalitu obrazu a vysoký výkon pro náročné hráče. S úhlopříčkou 27 palců a rozlišením Full HD si užijete každý detail vaší oblíbené hry. Díky technologii IPS zobrazuje monitor živé barvy a široké pozorovací úhly, což přispívá k pohodlnému a realistickému hernímu zážitku. Monitor je vybaven také FreeSync technologií, která eliminuje trhání obrazu a zajišťuje plynulost ve hře. S rychlosti odezvy 1 ms se můžete spolehnout na okamžité reakce bez rozmazání obrazu.

Špičková kvalita obrazu a plynulost ve hře

Díky svému Full HD rozlišení a IPS panelu nabízí skvělou ostrost a detaily, které jsou nezbytné pro plnohodnotné herní zážitky. Barevná reprodukce je vynikající díky podpoře 16,7 milionů barev a 72% pokrytím barevného spektra sRGB. To znamená, že každý odstín bude přesně vykreslen tak, jak si ho tvůrci hry zamýšleli.

Co se týče plynulosti ve hře, ViewSonic VX2718-PC-MHD disponuje rychlou odezvovou dobou 1 ms MPRT (Moving Picture Response Time), což minimalizuje rozmazání obrazu při rychlých akcích na obrazovce. Monitor tak dokonale reaguje na vaše pohyby myší či ovladačem a umožňuje vám okamžité reakce bez jakékoli prodlevy. Navíc je vybaven technologiemi Adaptive Sync a AMD FreeSync Premium, které eliminují trhání obrazu (screen tearing) a stroboskopický efekt (flicker), čímž zajistí maximálně plynulý zážitek ze hry. Celkově lze říci, že ViewSonic VX2718-PC-MHD je skvělou volbou pro všechny hráče, kteří si chtějí užít špičkovou kvalitu obrazu a bezproblémové hraní.

Realistický herní zážitek s živými barvami

Díky svému Full HD rozlišení a technologii IPS panelu jsou barvy na obrazovce velmi věrné a přirozené. Při hraní her se tak ocitnete uprostřed akce s plně prožitými detaily a intenzivními barevnými podáními.

Důležitou součástí tohoto monitoru je také jeho rychlost odezvy 1 ms, která minimalizuje rozmazání pohybujících se objektů. To znamená, že budete mít ostrý obraz i při nejrychlejších scénách ve hrách. Monitor je vybaven také FreeSync technologií, která synchronizuje frekvenci obnovování monitoru s grafickou kartou vašeho počítače, čímž eliminuje trhání obrazu a zajišťuje plynulost herního zážitku.

Celkově lze říci, že ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming je skvělou volbou pro každého vášnivého hráče, který si chce užít opravdu realistických her s živými barvami. Jeho kvalita obrazu spolu s vysokou rychlosti odezvy poskytují nezapomenutelný herní zážitek, který vás vtáhne do děje a umožní vám prozkoumat každý detail virtuálního světa.